Heb je een klacht over een product?
Heb je een fout of een defect gevonden op een product wat je gekocht hebt? Stuur deze dan alsjeblieft niet gelijk terug. Lees onze reclamatie gids hier beneden en neem contact met ons op, dit aangezien de meeste gevallen verholpen kunnen worden zonder de producten heen en weer te sturen.
Volgens de Deense wet van verkoop van goederen, heb je het recht om een reclamatie in te dienen op alle producten binnen 24 maanden. Dit betekent dat jij, de klant, kunt klagen over enige afwijkingen van een product wat aanwezig was op het moment van leveren. Het is wel een voorwaarde dat deze afwijkingen niet veroorzaakt zijn door onjuist gebruik van het product of ander gedragingen die hebben geleid tot gebreken. Dit betekent dat je het recht op een reclamatie verliest wanneer het product tekenen vertoond van misbruik, niet goed onderhouden is zoals beschreven in de handleiding of als er constructieve aanpassingen gemaakt zijn aan het product.
Als de reclamatie goedgekeurd wordt, dan zal je product gerepareerd, vervangen of terugbetaald worden, er kan ook een bepaald percentage korting gegeven worden afhankelijk van de specifieke situatie en de beoordeling daarvan.
Denk eraan om uw reclamatie binnen een redelijke termijn in te dienen nadat u het defect heeft ontdekt. Reclamaties binnen twee maanden worden altijd als tijdig beschouwd.
Stuur ons foto's om jouw reclamatie snel af te handelen
Om een reclamatie te starten heeft SkatePro een aantal foto's en/of video's nodig die naar ons e-mailadres gestuurd worden. Wanneer alle informatie en foto's verzameld zijn zullen we de details goed bekijken, wat meestal niet langer duurt dan een aantal werkdagen.
We hebben foto's nodig van:
- Het hele product vanuit enkele hoeken
- Gedetailleerde foto's van de schade en/of het gebrek
- Bij fietsen: Het serienummer dat op het frame van de fiets staat
Opmerking: Als het moeilijk is om het gebrek vast te leggen op foto's, stuur ons dan ook een video. Foto's moeten scherp zijn en in goed licht genomen worden. We raden aan om de grootte van de bijlagen niet boven de 20 MB uit te laten komen, anders kunnen de bestanden misschien niet bij ons aankomen. Wanneer je bestanden groter zijn dan ons aangeraden formaat, stuur dan meerdere losse mails met een maximum van 20 MB per mail.
Stuur daarnaast de volgende informatie door:
- Transcriptie van het serienummer van het frame
- Hoe is de schade/het gebrek ontstaan?
- Wat voor trucs zijn er onlangs uitgevoerd?
- Wat is het gewicht van de gebruiker?
- Wat is het ervaringsniveau van de gebruiker?
- Wat is het bestelnummer?
Nadat alle informatie en foto's verzameld zijn, dan zullen we de details bekijken, wat normaal gesproken niet langer duurt dan een paar werkdagen.
Mocht u een claim willen indienen, of heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.